Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Madde
Jag har aldrig testat att göra ryggknytningen med en knut på bröstet men nu testade jag och helt plötsligt så har jag lyckats få till en bra och avlastande ryggknytning!!! :D

Men nu har ju Ronja somnat där bakom och hennes lilla huvud hänger ner och det ser inte bekvämt ut... =Och jag kan ju inte gå framåtböjd hela tiden... Hur gör ni när de somnat på ryggen? :?:
Användarens profilbild
Av Helena
Man får ta och knyta om en scarves, ifall man inte vill göra om knytningen och knyta in huvudet (fast det är lite jobbigt).

Här är en bild när jag har knutit in Miles huvud i x-omslut på ryggen.

Bild
Senast redigerad av Helena den sön jan 23, 2005 18:36, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av April
Vad roligt att det gick... :-D Jag har också hört talas om att man
kan sätta en scarves...

Kram
Av Ida
Helena skrev:Man får ta och knyta om en scarves, ifall man inte vill göra om knytningen och knyta in huvudet (fast det är lite jobbigt).
Hur gör man då? Fattar inte. (Minns du mig föresten - vi träffades hemma hos Maria i slutet av november eller när det var. Jag hade mina två små med. Första gången jag skriver här, så jag vågar inte skriva mer, för jag har ingen aning om var det kommer att hamna och se ut:-))
Användarens profilbild
Av Helena
Ida skrev:
Helena skrev:Man får ta och knyta om en scarves, ifall man inte vill göra om knytningen och knyta in huvudet (fast det är lite jobbigt).
Hur gör man då? Fattar inte. (Minns du mig föresten - vi träffades hemma hos Maria i slutet av november eller när det var. Jag hade mina två små med. Första gången jag skriver här, så jag vågar inte skriva mer, för jag har ingen aning om var det kommer att hamna och se ut:-))
Hej, jovisst minns jag dig! Roligt att du också hittat hit, man kan få en massa bra tips här på Sjalbarn! Menar du hur man knyter in barnets huvud när man har det på ryggen eller menar du det där med scarvesen?
Användarens profilbild
Av Anso
Hej Helena!
Jag har oxå undrat hur du har fått till det med inknytningen av huvudet på den i lilla fian bild. Knöt du innan/medan/efter lillpysen har somnat eller ? Ser jättesnittsiigt ut tycker jag - lite avundsjuk blir jag. Hanna och jag är ju bara glada nybörjare än vad gäller det här med ryggknytningar.
/Anso
Användarens profilbild
Av Helena
Anso skrev:Hej Helena!
Jag har oxå undrat hur du har fått till det med inknytningen av huvudet på den i lilla fian bild. Knöt du innan/medan/efter lillpysen har somnat eller ? Ser jättesnittsiigt ut tycker jag - lite avundsjuk blir jag. Hanna och jag är ju bara glada nybörjare än vad gäller det här med ryggknytningar.
/Anso
Jag knyter efter att Miles somnat, annars går det inte. Då knyter jag upp hela knytningen, så att bara smokingbältet ligger på Miles rygg, sedan drar jag ena korset över hans huvud litegrand, istället för bara över ryggen. Det är bäst att man står framför en spegel så att man ser vad man gör. Men jag gör detta mest för att Miles kommer så högt upp på min rygg, så om jag knyter om en scarves så halkar den bara ner hela tiden.
Jag började inte med ryggknytningar förrän Miles var ett år, så jag är verkligen inte särskilt duktig.
Användarens profilbild
Av Anso
OK, då förstår jag. Coolt att han fortsätter att sova.
Jag och Hanna tränar nu mest i sänge på att komma upp på ryggen utan sjal så att hon inter blir rädd. Hon gillar inte riktigt att gilla på mage heller den bestämda damen så jag får väl ta det lite lugnt.
/Anso
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?