Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pallas
Det borde väl gå?

Jag har en sarong som jag gärna skulle vilja kunna använda till snabbärning och jag har provat lite men får inte till det. Långsjalen är lite varm att ha på sig framför datorn så sarongen skulle vara skön att kunna ta till när det är för varmt.

Jag är 167 cm och väger ca 65 kg och sjalen är 110x155 cm. Några tips på knytningar som kanske funkar?
Användarens profilbild
Av Fiffi75
på den här bilden
Bild
är just en sarong. Men den är nog lite längre men jag är ju också längre (174). Den började jag med som första sjal. Fanny gillar den jättemycket för den är så mjuk och snuttvänlig. Hon brukar ofta somna i den på dagarna.

Det tog några gånger innan jag fick till knytningen men sen har jag inte knutit upp den utan "slänger på den medan jag håller Fanny med ena armen. Det jag gjordde var att liksom dra i båda kanterna innan jag knöt för att få dem kortare sen justerade jag totallängden lite vartefter tills den passade. Doch aldrig med henne i.

Jag har den dubbelvikt förresten och ofta knuten på ryggen så att hon liksom kan gosa in sig och suga på sin goa tumme.

Skam den som ger sig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?