Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinika
Hur gör jag för att få upp barnet på ryggen med Becon....
När vi är hemma lägger jag barn + beco på sängen och sen drar jag upp honom med axelbanden, men när jag är ute..... hur gör jag då :?:
Användarens profilbild
Av sus
Jag sätter fast midjebältet runt midjan (på mig) sen sätter jag Pelle på höften och skumpar runt honom till rygen under min arm. Lutar mig lite framåt så att han liksom halvligger på min rygg medan jag stöttar honom med en hand. Med den andra handen drar jag upp den ena axelremmen och sen den andra. Klart!

JAg tycker det är enklast att ha axelbanden uppknäppta när jag börjar och sen knäppa dom när barent sitter på ryggen, men det går att ha remmarna knäppta också, men väldit löst spända. Då trär man in armen i remmen istället för att dra upp remmen över axeln.

Begripligt?
Användarens profilbild
Av tinika
sus skrev:Jag sätter fast midjebältet runt midjan (på mig) sen sätter jag Pelle på höften och skumpar runt honom till rygen under min arm. Lutar mig lite framåt så att han liksom halvligger på min rygg medan jag stöttar honom med en hand. Med den andra handen drar jag upp den ena axelremmen och sen den andra. Klart!

JAg tycker det är enklast att ha axelbanden uppknäppta när jag börjar och sen knäppa dom när barent sitter på ryggen, men det går att ha remmarna knäppta också, men väldit löst spända. Då trär man in armen i remmen istället för att dra upp remmen över axeln.

Begripligt?
Jag fattar, och det funkar säkert, måste öva lite bara.....
Testade nu och först fick jag upp en skrattande Noah som tyckte det verkade vara nått väldigt spännande vi höll på med, men efter en stund började han låta lite frågande "önna" "önna" och sen gav jag upp innan gråten kom.....
Fick inte upp ryggstödet riktigt, utan han satt på halva liksom så jag lyckades inte dra upp det, men kände ändå att med lite övning kommer det funka, för jag fick ju honom på ryggen iallafall!!
Tack!! :D
Användarens profilbild
Av sus
tinika skrev:
sus skrev:Jag sätter fast midjebältet runt midjan (på mig) sen sätter jag Pelle på höften och skumpar runt honom till rygen under min arm. Lutar mig lite framåt så att han liksom halvligger på min rygg medan jag stöttar honom med en hand. Med den andra handen drar jag upp den ena axelremmen och sen den andra. Klart!

Begripligt?
Jag fattar, och det funkar säkert, måste öva lite bara.....
Testade nu och först fick jag upp en skrattande Noah som tyckte det verkade vara nått väldigt spännande vi höll på med, men efter en stund började han låta lite frågande "önna" "önna" och sen gav jag upp innan gråten kom.....
Fick inte upp ryggstödet riktigt, utan han satt på halva liksom så jag lyckades inte dra upp det, men kände ändå att med lite övning kommer det funka, för jag fick ju honom på ryggen iallafall!!
Tack!! :D
Ja det kräver en del övning helt klart. Men övning ger färdighet. :lol:
Användarens profilbild
Av korell
När du övat ett tag så kommer det gå superlätt! med ytterkläder och trilskande barn tom :lol: , jag lovar! :D
Av Tifflan
Jag lossar midjebandet litegrann, knäpper fast så att selen är på magen åt mig. Sätter i D, och humpar runt alltihop.
Fiskar upp axelbanden och drar åt midjebältet. Klart! :rock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?