- mån sep 12, 2005 10:19
Jag lyckades få till ett riktigt bra omslutet x på ryggen och gav mig ut i morgondiset. Efter knappa fem minuters promenad märker jag att Julian somnat. Förjäves kämpade jag med att få tyget över huvudet på stackarn, men hur jag än försökte vrida och vända på mig så var det stört omöjligt. Fick tag i mössan med enda resultat att den åkte av
Till slut fick jag ge upp och begav mig hemåt istället.
Alltså, hur bär man sig åt? För att kunna hålla huvudet och samtidigt dra över tyget så måste man ju vara bläckfisk. Med vanlig enkel ryggsäck kan jag ju dra tag i tyget på en sida och få det över huvudet med ett enkelt handgrepp. Visst, hans huvud hänger fortfarande åt sidan men slängradien är åtminståne bergänsad. Hur i hela friden bär ni andra er åt?

Alltså, hur bär man sig åt? För att kunna hålla huvudet och samtidigt dra över tyget så måste man ju vara bläckfisk. Med vanlig enkel ryggsäck kan jag ju dra tag i tyget på en sida och få det över huvudet med ett enkelt handgrepp. Visst, hans huvud hänger fortfarande åt sidan men slängradien är åtminståne bergänsad. Hur i hela friden bär ni andra er åt?