Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av maimiti
Jag lyckades få till ett riktigt bra omslutet x på ryggen och gav mig ut i morgondiset. Efter knappa fem minuters promenad märker jag att Julian somnat. Förjäves kämpade jag med att få tyget över huvudet på stackarn, men hur jag än försökte vrida och vända på mig så var det stört omöjligt. Fick tag i mössan med enda resultat att den åkte av :( Till slut fick jag ge upp och begav mig hemåt istället.

Alltså, hur bär man sig åt? För att kunna hålla huvudet och samtidigt dra över tyget så måste man ju vara bläckfisk. Med vanlig enkel ryggsäck kan jag ju dra tag i tyget på en sida och få det över huvudet med ett enkelt handgrepp. Visst, hans huvud hänger fortfarande åt sidan men slängradien är åtminståne bergänsad. Hur i hela friden bär ni andra er åt?
Användarens profilbild
Av johanna
Jag tror (obs har inte provat :D) att man kan ha med sig en halsduk eller nåt att knyta runt huvudet.
Användarens profilbild
Av maimiti
johanna skrev:Jag tror (obs har inte provat :D) att man kan ha med sig en halsduk eller nåt att knyta runt huvudet.
Hmm, men hur bekvämt är det... både för bärare och den burne? Får väl leta fram någon mjuk halsduk (helst i samma färg som sjalen då så det inte ser dumt ut) och prova...
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag knyter fast Amas huvud med en tunn lång scarf om hon somnar på ryggen. Bäst blir det om man tar ena änden över axeln och den andra under om du fattar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?