Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lea
Nu är jag på g att sälja Patapumen och att få upp sonen på ryggen med sjal är för svettigt. Han lutar sig och ålar och vill inte helt enkelt. Och så resulterar det att han sitter för löst, för långt ner... På magen går det hur bra som helst.
Han gillar helt enkelt inte att sitta på ryggen. En gång var jag stolt och hade fått upp honom själv och han somnade, men nej det är nog inget för oss att bära på ryggen...
Är han höjdrädd eller vad tror ni? Han är ju släkt med mig så det är inte helt otänkbart ;-)

Säkert så skulle allt gå bättre med en annan sjal ;-)
Av Annsofi
Vilken metod använde du för att få upp honom? Det finns ju en hel del olika sätt att välja på och när man väl hittar det sättet som passar en själv så är det inte så svårt...säg vad du har provat så ska vi se om vi kan hjälpa dig. Tycker det är hemskt synd om du ska sälja din patapum...även om någon annan blir glad :wink:
Användarens profilbild
Av April
Som sagt... Jag skulle nog testa och öva liiittteee till innan du ger upp helt :-)
Testa med en docka eller något ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Lea
:-) Tack för era svar! Nu är patapumen redan såld... Och jag ska köpa en fyrkantsjal av emmahawk... På den här sidan kan ju allt hända *ler*
Kanske att vi äger en patapum igen snart :-) Man vet ju aldrig...

Jag har dock inte saknat den när den hängt oanvänd i några veckor... Så den får gå, till förmån för nåt annat... Byteshandel är bra!

Nu måste vi ju träna med fyrkantssjalen som är sååå snygg ;-) Krånglade upp honom på ryggen i sjalen idag, det går ju bättre och bättre kan man säga iallafall!

Kram på er!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?