Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av magda_
Hur knyter ni när ni gör den?
Har testat som på knytinstruktionerna här på SB´s startsida, men jag tycker bara att jag vrider axeln ur led känns det som när jag ska bak med tyget...
Någon som har något tips på någon annan variant eller liknande? Alla tips tas emot.
Användarens profilbild
Av Kristina
Kom på sjalträff sp kan jag visa (fast förmodligen inte med F, men det löser sig).
Av magda_
Kristina skrev:Kom på sjalträff sp kan jag visa (fast förmodligen inte med F, men det löser sig).
Jag vet jag skulle behöva göra det, men det är den där tiden som aldrig verkar finnas till. Har ju börjat jobba igen, och det känns som att jag jobbar varje dag.
Men vem vet kanske torsdag eller fredag man kan hitta på något om jag är ledig, vågar inte planera eftersom att jag springvikar.
Användarens profilbild
Av mimpen
Annars är det nog bara öva öva öva som gäller. Gör du den extra knuten fram över brösten? Den gjorde jag i början, för jag tyckte det var svårt att sträcka tyget nog. När jag fått in snitsen slutade jag med den knuten dock eftersom jag int tyckte den var så skön. Jag visar gärna om vi ses nångång, när man nu hinner med sånt...
Av magda_
mimpen skrev:Annars är det nog bara öva öva öva som gäller. Gör du den extra knuten fram över brösten? Den gjorde jag i början, för jag tyckte det var svårt att sträcka tyget nog. När jag fått in snitsen slutade jag med den knuten dock eftersom jag int tyckte den var så skön. Jag visar gärna om vi ses nångång, när man nu hinner med sånt...
Ja, jag gör knuten fram, men det är det där att få bak tyget utan att axeln åker ur led. Förstår du hur jag menar?

Och precis som du säger, jag ses också gärna någon gång om man hinner med det...förresten jag ska ha Me and I party den 14/10. Så då är du och alla andra som vill välkomna :D
Användarens profilbild
Av bright
testade omslutet idag...gick väl sådär...fick upp barnet o allt (nådde tom runt bak-ja, jag har kikat på filmen :wink: ) men hon satt ändå inge bra...kanade lixom ner....vad gjorde jag för fel??
Bild
(bär annars mest i ryggsäck, men det e ju kul att testa andra knytningar oxå)
Av Lotten
Det ser fint ut tycker jag. :D Jag brukar "hoppa upp" Ivar när jag slutit in honom. Ja, alltså hoppa och så dra i sjaländarna samtidigt, då får jag upp honom högre på ryggen. Men, din tjej är kanske lite för liten och ostadig för det? :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?