Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tora B
Hej!

Vi har gjort slag i saken och köpt en ergo, det känns jättebra. Håller på och lär känna den som bäst nu men får inte alls kläm på huvudstödet.

Det ser inte ut som på bilden i webshopen eller i instruktionsvideon, eller för den delen alla andra ergos jag kollat på. Banden är nämligen jättekorta! Inte så där dubbelvikta som man trär i en ögla, utan bara ca 20 cm och med knappar som fästs direkt på axelbanden när man har skyddet uppe.

Det finns heller inget sätt att fästa banden när huvudskyddet är nerfällt, vilket gör att det är jättesvårt att få tag på dem när man bär på ryggen (och sen nästan omöjligt att fälla upp också eftersom de är så korta att armarna inte räcker till)

Någon som fattar vad jag menar och har tips?
Användarens profilbild
Av Anso
OJ, det måste nästan vara en miss av Ergo att ha så korta band. När man bär på ryggen och ska få upp huvudstödet själv så måste man ju i princip ha ännu längre band än det var på deras förra modell. Förstår precis att du får problem man jag har ingen lösning på det tyvärr. Hör med den du har köpte den av. Ergo kanske får fundera ut några förlängningstampar som man kan sätta på huvans band?
Användarens profilbild
Av Tora B
Åh, vad typiskt... Vi har velat så länge så nu när man äntligen bestämde sig och köpte en (ny och dyr dessutom) vill man ju att det ska vara perfekt...
Användarens profilbild
Av Kristina
Inte för att det hjälper dig, men det är det nyaste från ergo, det stod om det i någon annan tråd. Mia tror jag det var hade testat och tyckte också det var dumt. Kanske du kan höra av dig till stället du köpte ergon från och fråga om dom har någon ergo med längre band i lager eftersom du inte visste att den du köpte var en av nyaste versionen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?