Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SannaM
Har försökt en hel del gånger nu med denna kortsjalsknytning som finns på knytinstr på sjalbarns framsida. Iofs alltid lite stressad men ändå... Jag fattar inte :oops: !!! Nånstans mitt i skall man trä in barnet i krysset o det enda kryss jag har är på ryggen! Annars är det mest en påse där åtminstone min telning sitter väldigt löst och båda mina händer :evil: går åt till att stötta. Utan sjal kan jag bära på en arm :? ... Några tips eller förklaringar från nån sjalvan??
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
hmm har aldirg knutit så, men som det ser ut så är det inget kryss, utan att barnen helt enkelt sitter i "påsen" man får fram. som i e ringsjalbärpåse fast du bär med båda axlarna. har inget sjalbarn hemma nu så jag kan testa, men så tror jag det är! känns det ändå som att din lill* sitter löst, testa o knyt hårdare! och dra upp tyget ordentligt över ryggen!
lycka till!
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Det ska inte vara i något kryss man sätter barnet utan i just påsen. Någon måste ha skrivit fel?
Här är samma instruktionsbilder med lite annan text (originaltexten?).
Användarens profilbild
Av SannaM
Tack!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?