Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tre töser
Hittar inga bra sätt att knyta på .. Har fått låna en av en bekants dotter.. Men nu hittar jag inget bra sätt å knyta.. Är den alldelles för liten för att ha till en fjäderlätt treåring??
Användarens profilbild
Av Beckah82
tre töser skrev:Hittar inga bra sätt att knyta på .. Har fått låna en av en bekants dotter.. Men nu hittar jag inget bra sätt å knyta.. Är den alldelles för liten för att ha till en fjäderlätt treåring??
På startsidan till sjalbarn finns många fina bilder med instruktioner på knytningar till olika bärredskap.
Av tre töser
hmm tack tänkte inte riktigt på det .. Men nu fattar jag iallafall inte ska bli ett kryss?? Blir minsann inget kryss i min sjal.. :oops:

Tror jag har en alldelles för kort alltså för det blir knappt något tyg över att knyta med..
Av tre töser
fick till nånting nu men attans vad det var obekvämt att bära med bara en axel.. Det får nog bli en långsjal iallafall
:P
Användarens profilbild
Av Sami
bär man oftast bara kortare stunder med... tex från bilen, ner i tvättstugan (perfekt att bära tvätt med)
en kort sjal använder man mer som en typ ringsjal bara det att man knyter den istället.

är man hyfsat liten så kan man få till ett bas X med den...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?