Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Får man mycket hjälp med sin mei tai där? Jag har köpt en kozy carrier, men jag får inte till det så optimalt ännu.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker den är bra. det är hon som har kozy carrier som demonstrerar mei tai, så på det sättet passar den ju väldigt bra för dig :D
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har ju titta på hennes hemsida och där visar hon ju också många knytningar, så jag tänkte att jag kunde klara mig på det, men jag kanske behöver dvdn.

Det är mer de där små detaljerna som jag har problem med. Jag gick en promenad med kozyn igår och jag blev jätte trött av att bära i den. :cry: Kan ju vara att mei tai inte passar mig kanske eller att jag måste träna mer. Det känns som om man måste knyta exakt lagom hårt och helt rätt för att det ska bli avlastande och skönt och det är ju svårt i början. När jag tittar mig i spegeln sitter hon jätte bra, tajt mot min kropp och så. Men det känns inte så skönt. Jag har svårt för att få det lagom hårt med axelband och vet inte hur hårt jag ska knyta midjebanden. Vet inte om hon pratar om sådant på dvdn.
Användarens profilbild
Av Helena
Antar att problemet kan ligga i att jag vill korsa fram, då blir det ju aningen svårare att få det bra, tror jag. Fast jag tycker ändå att hon sitter bra i becon. Det blir inte jätte slappt eller så. Ibland testar jag att knyta jätte hårt, men det känns inte skönt för axlarna.
Användarens profilbild
Av diddeldi
det är ju enklare att se tricks på video än på bilder, men det var ett tag sen jag kollade på den så jag minns inte exakt vad hon sa om allt. men jag har för mig att hon korsar fram också, är dock inte säker :roll: . ett annat alternativ jag sett är att sy en liten tygbit med kardborre/knappar som håller ihop axelbanden. det finns till vissa mei taier har jag sett men borde ju vara enkelt att få ihop själv.
Användarens profilbild
Av bright
jag har den...tycker den e bra! (prisvärd, då jag kom över den för 120kr annars hade jag nog inte köpt den)

(fast min e lite knasig med menyer osv så d blir mycket leta innan man hittat det man vill se)

visar allt du kan tänka dig o lite till..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?