Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
Ni som har huvudstöd på era MT, vilken modell har ni och var tycker ni är bra respektive dåligt med den modellen?

MTn kommer att sys till Nova-Li, och då behöver jag huvudstöd.
Användarens profilbild
Av emmahawk
beror mycket på åldern på barnet. Med små barn uppskattar jag typen "högre rygg som omsluter" ex kozy eller babyhawk eftersom barnet inte blir så instängt. Med större barn krävs det ett större huvudstöd och då gillar jag uppfällbart som på MOM-tai, Colibri osv (liksom på selarna, typ beco osv) :)
Användarens profilbild
Av Lydia
emmahawk skrev:beror mycket på åldern på barnet. Med små barn uppskattar jag typen "högre rygg som omsluter" ex kozy eller babyhawk eftersom barnet inte blir så instängt. Med större barn krävs det ett större huvudstöd och då gillar jag uppfällbart som på MOM-tai, Colibri osv (liksom på selarna, typ beco osv) :)
Jag har ju mest burit Hanna i MT förut, och sällan vid de tillfällena hon skulle sova (Mats har burit när hon ska sova, men då har han haft henne på magen så han har kunnat stötta hennes huvud själv).
Med Nova-Li så har jag använt den "baby-MT" jag sydde. Det funkade bra när hon fick stöd av ryggstödet ända upp mot nacken, men nu när hon har växt så kommer hon upp lite för mkt för att det ska räcka som stöd. Frågan är väl kanske om jag ska sy en "vanlig MT", så att hon får stöd av ryggdelen igen, men då kanske hon börjar känna sig instängd, eftersom hon börjar bli mer "med och vaken"? *klurar vidare*
Av Fia Lien
Hej! Jag bär i en Kozy, som har ett huvudstöd som är ganska kort, som man kan fälla upp eller ned. När jag bär på magen är det lätt att fälla upp när Suso börjar bli sömnig eller har somnat. På ryggen är det dock knepigare, där når jag inte att fälla upp själv. Därför försöker jag knyta med ryggen på Kozyn så högt upp som möjligt om jag planerar att han ska sova på ryggen, på en längre promenad till exempel. Men om jag bara vill söva honom är magbärande bättre, då kan jag knyta av honom och lägga på sängen för att sova vidare. Det var min räddning när han hade en orolig period nyligen och inte ville somna själv i sängen dagtid. I Kozyn somnade han på tio minuter!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?