Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

...alt jag e för stel!!

får upp skrutt på ryggen och får till det bra i MT, men när jag ska försöka i ryggsäck med min wellen räcker inte armarna till!!! :(

jag kommer inte så långt, utan bara så att hon är på ryggen och jag ska drar ändarna runt axlarna ner mot baksidan....men när jag ska korsa ändarna bak, där tar det stopp....händerna möts inte, och jag får inte ner dem under hennes rumpa hur jag än försöker...några råd?? (ska sambon dra i armarna varje kväll så att de blir längre...?)

Hur bär man sig åt?
Senast redigerad av bright den tor aug 09, 2007 15:06, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Annika80
Oj besvärligt! Vet inte hur du ska göra? Tycker mina armar är så långa så jag når jättebra, däremot har jag bara lyckat få till ryggsäck bra en gång.
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Använder du MTn på ryggen? Kan du korsa ändarna bak med den? I så fall borde det gå med ryggsäck också ju? :hmm:

Lägg ut en bild... (säger jag som verkligen borde men aldrig hinner...) det är lättare att råda då kanske.
Användarens profilbild
Av bright
...måste man inte ha bilderna på en public server för att kunna lägga ut dem?
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Jo, det är därför jag aldrig lägger ut några bilder, jag hinner aldrig med omaket. :roll: Men det är kul att titta på. Många skaffar ju familjelivs sida bara för att kunna länka bilder.
Användarens profilbild
Av bright
..helt ot...men jag frågade om rebozoleveransen och tydligen har alla paket som postades det datumet blivit sena. inget har kommit fram ännu...kan ta ett tag till mao... :cry:
Användarens profilbild
Av Edith
Förresten, den där Granaten du har måste jag bara få klämma lite på när det blir sjalträff! :this:

Fast du kanske inte ska ta med den om du är rädd för dregel. Å då menar jag inte Helmers, utan mitt. :wink:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
bright skrev:..helt ot...men jag frågade om rebozoleveransen och tydligen har alla paket som postades det datumet blivit sena. inget har kommit fram ännu...kan ta ett tag till mao... :cry:

SUCK! :cry:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Emindith skrev:Förresten, den där Granaten du har måste jag bara få klämma lite på när det blir sjalträff! :this:
:iagree:
Emindith skrev: Fast du kanske inte ska ta med den om du är rädd för dregel. Å då menar jag inte Helmers, utan mitt. :wink:
:rofl:
Användarens profilbild
Av bright
jag går ingenstans utan min "ellen", så hon blir med på nästa träff....(jodå, jag har döpt den! :hellu: )

ni får väl hålla er på armlängdsavstånd...... :wink:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
bright skrev:...måste man inte ha bilderna på en public server för att kunna lägga ut dem?
Jag orkar då inte hålla på och förminska bilderna i Adobe om jag ska lägga ut dem, så jag letar efter ett lätt program, har precis testat picasa, får jag bättre napp så tipsar jag snart.

http://picasaweb.google.se/
Användarens profilbild
Av bright
Tack anna_m....så mycket lättare det blev när jag inte behövde trixa med sjalen under/mellan de små pluttebenen.... :)

så här blev det idag....(never mind the big mama med de grova överarmarna.....)
Bild
Bild

ser det ut som det ska, typ??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?