- mån aug 06, 2007 14:24
...alt jag e för stel!!
får upp skrutt på ryggen och får till det bra i MT, men när jag ska försöka i ryggsäck med min wellen räcker inte armarna till!!!
jag kommer inte så långt, utan bara så att hon är på ryggen och jag ska drar ändarna runt axlarna ner mot baksidan....men när jag ska korsa ändarna bak, där tar det stopp....händerna möts inte, och jag får inte ner dem under hennes rumpa hur jag än försöker...några råd?? (ska sambon dra i armarna varje kväll så att de blir längre...?)
Hur bär man sig åt?
får upp skrutt på ryggen och får till det bra i MT, men när jag ska försöka i ryggsäck med min wellen räcker inte armarna till!!!

jag kommer inte så långt, utan bara så att hon är på ryggen och jag ska drar ändarna runt axlarna ner mot baksidan....men när jag ska korsa ändarna bak, där tar det stopp....händerna möts inte, och jag får inte ner dem under hennes rumpa hur jag än försöker...några råd?? (ska sambon dra i armarna varje kväll så att de blir längre...?)
Hur bär man sig åt?
Senast redigerad av bright den tor aug 09, 2007 15:06, redigerad totalt 1 gånger.
Tjejer modell 0009 och 0705.
"våra barn sprattlar i magen på oss, många år efter vi har fött dem..."
MT-Grön Camo, Didy-Wellen Granat, SkrynkelGås-TurkosBlå o Natur
"våra barn sprattlar i magen på oss, många år efter vi har fött dem..."
MT-Grön Camo, Didy-Wellen Granat, SkrynkelGås-TurkosBlå o Natur