Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av nest
Hej!

Bär vår tvåmånader i Sino trikåsjal. Bär mage mot mage och tycker själv att jag får till det bra. När maken bär så ramlar däremot huvudet bakåt så att lillkillens näsa pekar upp mot hans haka, dvs nacken är väldigt bakåtböjd. Tycker inte det ser så bekvämt ut men sonen klagar inte. Försökt korrigera makens knytning, men får inte till det. (lite känsligt att klaga på den också, vill ju inte att han ska sluta bära ;-)) Det enda som vi gör olika är att han inte tycker om att ha axelbanden utspridda på axlarna.

Tacksam råd!
Användarens profilbild
Av Gullan
Var bor du? Det är lättare att korrigera när man ser en bild, eller helst "live."
Tror säkert att du får jättebra hjälp om du laddar upp en bild som du redan har "online" eller om du hittar en bärsjalsträff, eller lägger upp en egen tråd där under :D
Användarens profilbild
Av korell
Det kanske beror på att Ni har olika kroppsform och kroppsbyggnad?
Svårt med tips bara så här men: kan han dra upp "smokingbältet" högre?. knyta lite tajtare? Kolla om tyget i"korset" går att sprida ut mer över rygg/nacken på bebis?

Lägg upp en bild :D
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
dra upp smokingbältet högre upp. Eller kanske till och med knyta lite hårdare. Jag förstår det som att han inte får huvudstöd av sjalen. Hade lite liknande problem när vår dotter var liten och jag just börjat knyta. Men det gav sig när jag vågade knyta lite tajtare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?