Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
:?: :?: Min tjej vill gärna kolla framåt och jag tycker inte att hon sitter lika bra i omslutet kryss framåt som mage mot mage. Det blir mer framtungt och jag tycker att hon hänger. Har sett buddha knytning på bild men hur gör man den? Någon som kan berätta hur man gör? Jag har en tricotti slen att knyta med.

Väntar med späning :D
Användarens profilbild
Av jag71
Det vet ju jag! Fast nu står det bara helt still (var nog två år sedan jag prövade) Är det inte att vanligt omslut fast man sätter ner barnet framåt med bena innan för krysset? :hmm: Vänta lite så får du säkert ett bra svar från någon som faktiskt kan.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Är det så enkelt ?:D får försöka när liten vaknar igen och se om hon gillar det. Ska benen vara böjda på något speciellt sätt?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Kollade runt lite och upptäckte att det ju finns en beskrivning med bilder på sjalbarns startsida :oops: Hade helt missat det. Så nu blir det till att prova och se om tjejen gillar det :D
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Letar och letar men hittar inte budda instruktionen.. nån som vet var den finns? :hmm:
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag tycker dock aldrig budda blir lika skönt avlastande som ett omslutet X med babyn vänd inåt. Känns alltid tyngre av någon anledning :hmm:.

Kanske dax att pröva med lill tjejen på ryggen?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Har provat med tjejen på ryggen men får inte riktigt till det, hon blir inte nöjd efter en kort stund :hmm: . Ska öva mer med gosedjuret så hon slipper bli irriterad :P
Användarens profilbild
Av zero.sara
Håller med om att hon känns tyngre när hon sitter i buddha. Kanske för att hon kommer längre ut? Och så gillar hon inte riktigt att knöla in benen :roll: Vill bara sitta i buddha en kort stund.
Användarens profilbild
Av dsjohanna
oj då där var den :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?