Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Wickz
kan amn knyta en utan att sy? hur lång bör ne då vara?
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
njae en ringsjal måste man nog sy för o få fast ringarna. men annars kan du ju ha en kortsjal, som du helt enkelt knyter i rätt längd. vet inte riktigt hur långa de brukar vara, men uppemot 2,5 meter kanske?
Användarens profilbild
Av Gullan
JO - man kan knyta utan att sy, vet en del som kan det, så vänta lite så kommer nog mer information från dem ;)
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Visst kan man göra en ringsjal med hjälp av ett par lösa sjalringar & en kortsjal utan att behöva sy. I princip så trär man bara igenom båda ändarna av kortsjalen på vanligt ringsjalsvis fast från varsitt håll i ringarna.

Tycker att det funkar rätt så bra, men i varje fall jag tycker att det känns aningens ostadigare än en sydd ringsjal - i varje fall när man håller på att justera den. Det är ju väldigt svårt att få till någon form av vikning som håller sig om man vill ha det när man inte syr, men som snabbalternativ när man inte vill knyta kortsjal så är det ok.

För mer detaljerad bildserie kan du kika HÄR
Användarens profilbild
Av Wickz
tackar. ska kika ikväll... nu behöver jg leta reda på hur mn gör med en sydd...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?