Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Talila
Jag bär min lilla kille i en Moby Wrap och han trivs jätte bra i den men jag får otroligt ont i höfterna när jag bär honom. Gör jag något fel när jag knyter eller har jag bara otroligt känsliga höfter?
Snälla hjälp mig någon för nu tar jag med mig vagnen varje gång vi går ut för att jag vet att jag inte kan bära förlänge.
Tack på förhand!
Användarens profilbild
Av Anna
Är det ont av att sjalen sitter där och skaver eller hur mednar du? I så fall aknske det bara är att försöka knyta längre upp.

Eller är det med i lederna som det känns? Kan det i så fall vara sviter av foglossning elelr dyligt?

Om det är rent muskulärt så beror det nog mest påa tt du inte är van att bära på just detta vis och nu tränar lite nya muskelgrupper.
Av Talila
Jag har inte ont utav själva knytningen utan det är mer i lederna. Jag hade inte några problem med foglossning i graviditeten så jag vet inte om det är det. Men det kan kanske vara som du säger att jag bara helt enkelt inte är van att bära :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?