Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min lilla kille vill inte bli buren upprätt när han är kinkig,
och jag avskyr verkligen vaggknytning på mobywrap..

jag har en rebozo men jag blir inte klok på tryggvagga-instruktionerna som finns på stjarnbarn.se ...

Har nån nån jättebra beskrivning på en knytning när barnet kan ligga i vagga, eller en länk till en sida där det står jättebra beskrivet?

Mina axlar dör snart!
Användarens profilbild
Av mammahappy
JAg vet inte exakt vilka knytinstruktioner du menar då jag inte orkar kolla på de sidorna just nu.
Men på babybodens hemsida finns det väldigt bra knytinstruktioner kika på denna sidan http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/k ... tioner.htm
Ananrs har väl sjalbarns första sida lite knytinstruktioner oxå.
Jag själv har aldrig testat att bära i vagga då min lille kille bara velat bli buren upprätt.
Har du någon ringsjal annars? Kanske ni lättare skulle få till vaggposition med ringsjal istället?
Användarens profilbild
Av sonja
mammahappy skrev:JAg vet inte exakt vilka knytinstruktioner du menar då jag inte orkar kolla på de sidorna just nu.
Men på babybodens hemsida finns det väldigt bra knytinstruktioner kika på denna sidan http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/k ... tioner.htm
Ananrs har väl sjalbarns första sida lite knytinstruktioner oxå.
Jag själv har aldrig testat att bära i vagga då min lille kille bara velat bli buren upprätt.
Har du någon ringsjal annars? Kanske ni lättare skulle få till vaggposition med ringsjal istället?
jag har provat med ringsjalen och det är samma sak där, känner mig inte alls nöjd med hur han hamnar.. och han verkar känna sig totalt inträngd i den.

vet inte om jag bara är otroligt dålig på att knyta/använda sjalar i vaggställning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?