Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sisu
Jag är 162 cm, och drar stl 36...
När jag knyter både på magen och på ryggen är det på håret att ändarna inte tar i marken....
Borde jag kanske ha en kortare sjal...?

Eller finns det knytningar där jag behöver de extra bitarna....?

Är ganska nöjd med de bärningarna jag gör, på ryggen är det ryggsäck, med knut över bröstet, och på magen är det omslutet kryss som är favoriten.

Är lite dålig på att testa nya knytningar... Kör med de gamla invanda... :)
Användarens profilbild
Av Helen
När jag knyter både på magen och på ryggen är det på håret att ändarna inte tar i marken....
Det låter som om sjalen är längre än du behöver.
OM du knyter på magen kan du alltid dra ändarna ett halvt varv till och knyta på andra sidan så vida du inte vill byta till en kortare sjal förstås
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag är lika lång som du och i normalfall (dvs ogravid) strl 38/40 och tycker att min stork på 4,1 är helt perfekt, den räcker till allt men det är ändå inte för mycket tyg. Knyter jag omslutet på magen får jag knuten på ryggen, ryggsäck med knut över bröstet ger ändar på kanske 10-15 cm. :) Så jag tror du skulle klara dig fint med 4,1 om du inte absolut vill ha knuten fram när du knyter omslutet på magen.
Av Sisu
Hmm... Tack för svaren...
Då kanske jag skulle försöka byta bort min Inka mot en kortare... Då kan man ju passa på att förnya sig... Kika på andra sjalar...

Ååh, detta blev ju spännande....! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?