Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Meli
Vilken ryggknut är bäst, till en vävd långsjal. Lillan är 7,5 månader och ovan vid sjal än så länge.
Användarens profilbild
Av anna_eh
Omslutet o ryggsäck är väl de två varianter man brukar köra på ryggen. Kolla under knytinstruktionerna! Själv brukar jag göra omslutet, lite mer tyg som ska runt o så, att hålla reda på då men jag tycker nog det är lättare ändå för jag tyckte det var liote knepigt att få tyget att stanna kvar på gossens rygg vid ryggsäcks-knytning. Omslutet blir varmare, så ryggsäck är nog skönare varma sommardagar.

Man får helt enkelt prova sig fram, kan vara bra att vara två vuxna när man övar i början, helst med mätt o utvilad bebis :wink:

(du får nog mer utförliga svar från de som har hunnit bli mer erfarna... :wink: )
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Ryggsäck var det jag började med när Emil var 6 månader och vi båda var sjalnybörjare. Han gillade utsikten han fick när han kom högt upp på ryggen :wink:

Omslutet rygg har jag fortfarande inte kläm på, eftersom vi aldrig sjalar numera :(
Av Christer Romson Lande
anna_eh skrev:
Meli skrev:Lillan är ovan vid sjal än så länge
helst med mätt o utvilad bebis
Fast att somna under en långpromenad hos mamma eller pappa kan (väl) vara ett bra sätt att vänja sig vid att bli buren i sjal. Fast vad vet jag som aldrig fått till det med långsjal över huvud taget…
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?