Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag bär ju torkel mycket i hug-a-buben, men varje gång han ska amma får jag plocka ut honom ur sjalen. Borde det inte gå att amma i långsjal. Nån som testat? Hur ska jag ha honom då.
Användarens profilbild
Av Louise
Visst går det, fast det är lite bökigt tycker jag. Nu är ju Torkel fortfarande så liten så det kanske räcker att tippa honom lite så att han ligger mer diagonal än upprätt. Har du testat det? Man brukar få hjälpa dem och böka lite tills de har fått ett bra tag innan man kan släppa.

Ett annat alternativ är ju att lägga honom i vagga och amma så. Jag utgick från att du bar upprätt mage mot mage men det kanske är fel? I så fall måste du ju plocka upp honom och lägga honom i vagga när du ska amma men i den positionen brukar det funka ganska bra att amma så länge de inte är för stora för då är de otympliga att ha i vagga position i långsjal.

Testa och prova dig fram, vissa älskar att amma i långsjal, andra kommer aldrig övrens med det så det är bara att prova och se!

/Louise
www.stellaris.se
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jo jag bär honom upprätt mage mot mage. Men det borde ju räcka med att tippa honom åt sidan. Borde räcka med att flytta benet så att han inte sitter i korset utan blir liggandes i det som just vagga. Får testa mig fram och se vad som händer.
Användarens profilbild
Av Louise
Precis, om du bär mage mot mage så kan du tippa ner honom i en diagonal position så att han får ansiktet framför bröstet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?