Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Första försöket på egen hand (gjord i sängen...) Är liiite lös, men ser det rätt ut? Borde det inte vara mer tyg under stjärten?

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Maerion
Jodå, det ser fint ut! Det kanske känns mer stabilt om du försöker se till att Clara sitter lite högre med knäna. Då kan du nog också dra ner tyget lite mer över rumpan och liksom stoppa fast det mellan henne och din rygg, och sen låsa det med korset. Förstår du vad jag menar? :hmm: :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Håller med föregående skrivare. Ser bra ut men knäna skulle kunna vara lite högre upp. Fast det blir nog så om du knyter lite mer tajt. Skrutt tycker om att sitta högre upp och jag tycker det är enklare att få knäna högre upp om han sitter högre upp på ryggen. Om man avslutar med att knyta över bröstet så blir det också så att man drar knäna högre upp (tycker jag i alla fall)
Användarens profilbild
Av Stark
Jag tror jag förstår. På nåt vis kändes det inte helt rätt. Upp med knäna och in med tyg under rumpan och upp på min rygg (så gott det nu går)... Och så tajtare... Tack en en gång för hjälpen Maerion!
Användarens profilbild
Av ernamalin
Du är på väldigt god väg! håller med övriga, upp med knäna lite mer så blir det topp!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?