Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Jag satte ungen på ryggen i Ergon idag när han ville bäras och jag skulle laga mat. Jag har nästan aldrig nurit i Ergon förut, det är makens favorit medans jag gillar sjalarna bättre. Idag fick jag dock inte till ryggknytningen så jag gav upp och provade Ergon istället.

Efter en stund somnade sonen, och hängde med huvudet långt ut åt sidan. Då fick jag problem, HUR sätter man dit huvudskyddet själv?
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag har aldrig huvudskyddet instoppat i fickan utan det hänger löst. När jag behöver det så tar jag tag i en av kardborrbanden och drar huvudtödet till rätta. blir lite bökigt, men det fungerar.
Av Alexandra
Jag lyckas aldrig fiska upp huvudstöds-stropparna (är extremt ovig i armarna :wink: ) själv, jag får be om hjälp.
Tycker det är en korkad konstruktion, stropparna borde vara längre.
Användarens profilbild
Av sillen
JAG KAN, JAG KAN!!!!

Nå att ta fram huvudstödet själv och sen "montera" det alltså! Fast jag har rätt högt gorillaindex (=långa armar i förhållande till kroppen) och är rätt mjuk & vig också, åtminstone i armarna.

Att jag sen inte lyckas få upp Pytte på ryggen själv, det är en annan femma!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?