Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
Lånade ju en hoppis och förskte få till det igår med ryggknyt....ahhhh...så mycket mer tyg ärn min gause, så tjockare och så bredare...

Sen tyckte sonen att det var ok med att pröva typ 2 gånger sen blev han tvärsur och vägrade bli buren....*suck*

Får nog gå på knytakurs jag....
Användarens profilbild
Av Lumlum
... eller öva med ett mer samarbetsvilligt barn... :wink: :)
Av MammaTess
Har du något att låna ut :D
Användarens profilbild
Av Lumlum
Om man bara är villig att springa runt och leka häst åker sonen gärna på ryggen! Men det var kanske inte så du hade tänkt dig?! :wink:

Och dottern är högst samarbetsvillig, åtminstone när hon är hos mamma. :roll: Men har du öronproppar ska det nog gå bra. :) :wink:
Av MammaTess
Ska se vad jag har gömt i skåpet...
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har ju gjort så att jag har provknutit med bonuspojken. Fast han är liten för att vara fem år men ändå(och när jag bad honom om hjälp så var han fyra). MEn ett större barn kan man ju be om hjälp så... kanske kan prova i alla fall (om det inte blir för tugnt.
Användarens profilbild
Av sacha42
bara att fortsätta öva. Se till att han är utsövd och mätt och sen får du sjunga lite och kanske hoppa :D
Av Aelia
Öva öva och öva...sen sitter det :wink:
Användarens profilbild
Av Summer
Dockor brukar inte var motspänstiga och gråter inte när man tappar dom :roll:
Annars behöver man inte alltid ha någon där bak för att öva principen och då kanske dom orkar vara med ett tag om man är lite snabbare och inte behöver fundera lika mycket.
Av MammaTess
I helgen har vi testat med både storasyster ( 5,5 år) och lillebror (1,5 år)....det slutade med fina knyt och en förbannad storasyster.....hon ville minsann sitta ännu mer....Bilder kommer senare...
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Lumlum skrev:Om man bara är villig att springa runt och leka häst åker sonen gärna på ryggen! Men det var kanske inte så du hade tänkt dig?! :wink:
Det där med häst är mycket populärt hos oss också just nu! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?