Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Gao
x
Senast redigerad av Gao den fre sep 26, 2014 09:54, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av aspen
INTE framåt tycker jag, det ser inte och är nog heller inte bekvämt för varken barn eller bärare. Sjal är så bra för barnet kan vända sig framåt trots att det är knutet åt andra hållet, när det vill, fast kan samtidigt vända sig tillbaka till trygga mamma/pappa när det behövs. Tex babybjörn sitter barnet så mycket tajtare så det är svårt att vända sig om framåt.

så uppfattar jag det.

att det finns en knytning på trikåsjalen är säkert ett försäljningsargument
Användarens profilbild
Av aspen
Gullan skrev:Det går ju att bära i Buddhaknytning, instr. finns på startsidan under knytinstruktioner :)
glömde den :oops:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag håller med didymos, framåtvänt är ingen höjdare :wink:
Användarens profilbild
Av AnneliJ
I knytbeskrivningarna för Hoppediz så står det också att man inte ska bära framåtvänt därför att barnet då får ryggen bakåtböjd istället för lätt böjt framåt som det ska vara för att vara ergonomiskt riktigt. Hmmm... det fomuleras nog inte så, men ungefär så fattade jag det. Sen håller jag med om att det är viktigt att barnet ska kunna vända sig bort från "läskiga" saker, för mycket intryck eller närgångna beundrare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?