Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kvileja
Alltså, jag har förstått att man kan göra en knytning med barnet vänt framåt och att det då "sitter" i Buddahställning av något slag. Men hur går det till i praktiken? Kan man göra det i "alla" sjalar och på hur stora/små barn? Min dotter är lite drygt 7 månader och håller hela tiden på och vänder sig för att försöka se när jag bär henne på magen. Bär jag henne på ryggen slänger hon sig lite åt sidorna, också för att försöka se antar jag. (Dessutom håller hon på och drar mig i håret, därför drar jag mig lite för ryggknytningar för tillfället.) Så det hade kanske passat att bära henne framåt tänker jag. Går det tro?
-Ida
Användarens profilbild
Av Jason
Kolla under knyta här på sjalbarn, där finns instruktion till buddha med en trikåsjal. Jag bar Hannes några gånger i buddha men har var nog yngre än din bebis. Det blir ganska tungt att bära stora barn så eftersom tyngdpunkten inte är lika nära kroppen som med andra knytningar, men du kan ju pröva dig fram. Sen tror jag att en trikåsjal töjer för mycket så det ska nog vara en vävd.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Kvileja
Tack för svar! Jag får kolla vidare helt enkelt. :)
-I
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?