Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindan
Jag har nu äntligen börjat få kläm på att knyta upp Elsa-Stina på ryggen men hon har nu kommit på att det är jätteroligt att luta sig bakåt. Hon tar i och sträcker sig så långt bakåt hon bara kan och skrattar. Det töjs och knytningen blir sen ganska dålig. Hon tycker ju att det är jätteroligt (det är det bästa hon vet att ligga ligga uppochner när hon sitter i mitt knä också)

Vad kan jag göra?
Finns det någon knytning som håller bra?

:help:
Användarens profilbild
Av April
:lol: Gullunge! :-)

Kanske skaffa en sele, tills det att den värst "fladdemusperioden" är över ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:lol: :lol:

Thea är lite likadan och jag tycker det funkar bättre att knyta ryggsäck än omslutet. Fast tyvärr är det ju inte riktigt lika bekvämt en längre stund :roll: Annars är en sele eller en hög MT ett bra tips :wink:
Användarens profilbild
Av Lindan
Tack för svaren.
Aha, en MT kanske! Men vad menas med hög rygg, hur hög då??

Eller så knyter jag henne uppochner på en gång så är hon nöjd :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Lindan skrev:Tack för svaren.
Aha, en MT kanske! Men vad menas med hög rygg, hur hög då??

Eller så knyter jag henne uppochner på en gång så är hon nöjd :D
:lol: :lol: :lol:

Ja det där med hög beror ju på hur långt barn man har :wink: Men är det en "köpes" så ska du se till att ha en XT, inte en regular. Min hemmasydda är 40 cm hög från midjebältet och upp (och dessutom fodrad med lite fleece högst upp) -det funkar bra på min Thea som är ca 78 cm lång :wink:
Användarens profilbild
Av jullan
Sån är judith också, så det är helt uteslutet att knyta omslutet x på ryggen med henne... Utom om hin sover... Håller med om att ryggsäck är bättre att knyta då. Eller kanske en sele?
Användarens profilbild
Av solanna
Jag har nästan bara MTn på ryggen numera eftersom Dante också kränger sig ur x-omslutet. Det funkar ganska bra när han är vaken, men om han somnar så sitter han uruselt. Därför är mitt tips en MT. Jag har sytt min med mönster från BäraNära och valde mediumhöjd och mediumbredd vilket är precis lagom till min snart 8-månaderskille som är ca 75 cm lång.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?