Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaG
Lilleman har fått prova sin nya MT nu. Men jag tycker inte jag får till det riktigt om jag ska knyta under hans rumpa. Om jag korsar banden och tar dem bak på ryggen blir det bra. Men knuten åker lixom fram & lite upp när jag knyter under hans rumpa?? Hur gör ni?? :hmm:
Av jenjen
Hej.

På min MT har jag gjort banden så långa att jag först lägger dem över hans knäveck, korsar dem under rumpan och drar dem under benen och knyter bak.
Är urdålig på att förklara :) Men så känns bäst att knyta för mig.
Sen har jag sett att en del korsar exelremmarna på ryggen, och kyter dem fram, mitt på barnets rygg liksom.
Användarens profilbild
Av Annika80
Bär du han fram? Och har du smala vadderade eller breda axelband?
När jag bär fram så brukar jag med min som har vadderade axelband först korsa bak på min rygg, sen lägga dem över varandra/vrida ett varv på hennes rygg och sen knyta bak på min rygg.

Med de breda banden så korsar jag bak på min rygg, korsar dom fram på hennes och drar ner dom under hennes ben och knyter bak. Sedan brer jag ut dom lite så att dom täcker hela hennes rumpa :wink:
Användarens profilbild
Av LillaG
Vad skönt att se att ni drar banden under deras ben. För de instuktioner jag har hittat visar aldrig att man kan dra dem under benen. Då ska det nog lösa sig...

Funderar oxå på hur länge man bör stödja dem i ryggen med att knyta där? Nån som vet?
Användarens profilbild
Av Annika80
Det med stödet i ryggen, tror jag man känner på sig. jag har ofta det ännu och dottern är 8 mån och väldigt stabil.
Men jag hade det mest när hon var mindre för att hon inte skulle "ramla ut/kana" så mycket åt sidan. (inte för jag tror att hon hade gjort det ändå, men, men)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?