Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Imorn eller övermorn får jag förhoppningsvis min sjal. Så nu tänkte jag börja spana efter bra instruktioner & fundera på vilken knut jag ska börja ge mig på :mitvit:

Vilken knut skulle du rekommendera för en nybörjare med en 4-mån klump på 6,7 kg?? Gärna någon där det finns chans att han kan somna... Eller kan de somna i nästan alla knutar?? Sitter och tänker tillbaka på ett gräsligt Ikea-besök för några veckor sen då han satt i babybjön... & kunde inte somna. Han blev :evil:

Kommer ha en Easy Lagun 5,2.

Tipsa gärna om din/dina bästa www-sida med knytinstruktioner oxå. Har hittat en uppsjö utav dem, men vilka är faktiskt bra i praktiken??
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag tycker knytinstruktionerna på denna sidan är bra :D Kolla under "knyta", sen "vävd långsjal" och omslutet kryss :wink:
Visst kan de somna i alla knytningar, men just omslutet tycker jag avlastar bäst för den som bär och så kan barnet få ordentligt stöd för nacken/huvundet :wink:

Lycka till!
Användarens profilbild
Av LillaG
Mamasamueli skrev::hello: Hejhej, granne! :D (jag är såååå nyfiken på vem du är! :oops: )
Om du har sett den här vagnen ute och gå, så har du kanske sett mig... De flesta tittar bara på vagnen & inte på mig.... :wink:

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?