Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Dvipa
Har införskaffat mig en ringo och en siden taylormade ringsjal- men det känns inte så skönt att bära i dem, jag får ont i axeln snabbt eller så trycker det på nacken. Hur ska tyget fördelas på axeln? ska man breda ut tyget runt hela axeln? Det känns bara fel :twisted: allting, funderar bara på att sälja dem---- :evil:
Användarens profilbild
Av knutis
Prova att breda ut tyget över axeln, prova att flytta ringarna så att tyngden hamnar på lite olika ställen, då borde du hitta en plats som känns bättre än en annan. Testa dig fram....

Hoppas du får till det :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Det krävs lite övning innan det blir perfekt. Prova att bre ut tyget ordentligt på axeln, justera ringarna till du tycker att de sitter bra, jag brukar vilja ha dom i höjd med armhålan ungefär. Sen är det viktigt att breda ut tyget ordentligt över din rygg. Justera sen övre och undre kanterna så att du har dragit åt ordentligt. Det krävs några provomgångar tills det blir bra.
Användarens profilbild
Av GosKina
Jag har känt precis samma sak som du, men fick en bra instruktion av Isanna och sen har det gått bättre. Det kräver som sagt lite övning innan ringsjalen känns skön, men det är ju inget man bär länge med, iaf inte jag som har en stoooor tjej. Jag känner av i rygg och axel ganska snabbt.

Jag brukar lägga ringarna ganska högt upp på axeln innan jag drar åt tyget, annars far de ner så långt på bröstkorgen för mig. Egentligen ska ju tyget ligga utspritt över hela axeln, men då blir den armen låst tycker jag, så när jag ska greja brukar jag lägga upp tyget uppe på axeln, men då avlastar ju sjalen mindre.

Lycka till och du ska se du snart får till det utan att behöva sälja sjalarna! Så blev det för mig iaf. Nu tycker jag ringsjalen är en perfekt snabbsjal när man ska greja i köket, eller in en snabbis på affären, eller när man ska bära in barn o prylar från bilen... :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?