Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gaya
Hej o hå. Nu har ja letat här i forumet men det verkar inte som någon bär i den här ställningen. Elelr iallafall inte som om någon har frågor.
http://www.mamatoto.org/default.aspx?tabid=162

Jag fattar inte hur jag skall kunna få in Lokes överkropp tätt mot min. Jag knyter så hårt så det spänner ovanför brösten. Ändå hänger Loke ut! :cry:

Förästen så verkar det som om de knyter fram på olka vis på bildinstruktionen och här på videon.
http://www.wearyourbaby.com/LinkClick.a ... pg&mid=891
Vilket sätt är bäst? Snurra o vika in eller bara knyta rakt av?
Av SandvikenMamma
Äsch, det gick inte för mig heller... och videon kan jag inte kolla på, funkar inte..?
Användarens profilbild
Av Gaya
Länken högst upp funkar nog inte men det funkar fint för mig om jag klickar mig vidare från hemsidan. Man måste givetvis ha en mediaspelare installerad p datorn men det hr du vell. Typ windows media player.
Tryck på öppna elelr spara när du får upp gråa rutan.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag har haft Axel i Torsoknytning men lite annorlunda !!!

Bild

Jag börjar som till ryggsäck o sen omlot över bröstet o sen ner under rumpan o kors som en rygsäck med kors ..knyter fram eller så långt som sjalen räcker.
Svårt att föklara men kolla här på en annan tråd http://www.sjalbarn.se/viewtopic.php?t=3257 Där beskriver Lin klart bättre än jag :lol:
Användarens profilbild
Av Gaya
Han är SÅ lik dig! Jag läste lite i den tråden förut. jag skulle behöva en bild beskrivning med mitt tröga huvud.
Användarens profilbild
Av Gaya
Knyter du satt man brer ut sjalen över brösten fram eller blir det som en vanlig knut ovanför brösten?
Användarens profilbild
Av trollmamma
:) han är en mini mee :)

Jag knyter inte över bröstet utan bara korsar dock kan man göra det o det ska fota om Axel är sammarbets villig!
Användarens profilbild
Av Gaya
Ja! Bra! Mera bilder! Heja Axel!
Användarens profilbild
Av trollmamma
Nu har jag jobbar på Axel :lol: som tur var både han o pappan sammarbets villiga :D

Bild
När jag satt upp honom o jag spänner åt innan jag korsar
Bild korsar o spänner rätt bra
Bild korsar bak som på X-ryggsäck

Bild färdigt
Bild Det är här min man tycker jag trycker ner brösten som om det behövs :wink:
Senast redigerad av trollmamma den sön jun 26, 2005 21:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Gaya
Men gud så bra! Tack O tack! Korset under rumpen ska alltså bara vara som det är...inte bre ut eller så, menar jag.
Användarens profilbild
Av Gaya
mina innehålls-lösa pattar håller inte knuten uppe precis. Den glider ned...

Ja...iallafall...är det ingen som andvänder sig av sättet på videon?
Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
Gaya skrev:Hej o hå. Nu har ja letat här i forumet men det verkar inte som någon bär i den här ställningen. Elelr iallafall inte som om någon har frågor.
http://www.mamatoto.org/default.aspx?tabid=162

Jag fattar inte hur jag skall kunna få in Lokes överkropp tätt mot min. Jag knyter så hårt så det spänner ovanför brösten. Ändå hänger Loke ut! :cry:
vad använder du för tyg när du gör knytningen? Jag brukar knyta så hemma men jag har ingen långsjal till det utan bara ett tygstycke. Jag tror att de diagonalvävda långsjalar som finns att köpa är för elastiska för den knytningen.
Användarens profilbild
Av nimbus
det känns som om hon glider ner när jag försöker mig på torso... men jag har ju inga bröst som kan "hjälpa till". :roll:
Användarens profilbild
Av Gaya
Det är ett tygstycke på ca 2 meter. Av ett gammalt lakan. För stretchigt kanske?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?