Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Hej på er!
Experimentlustan har tagit tag i mig igen.
Jag har provat att göra xomslut med Hanna sittandes grensle på min höfte och det fungerade alldeles utmärkt och jag ska idag prova en tur på stan på detta "nya" sätt.

När hon sitter på höger höft så ser jag till att sjalen som går över min högra axel också är den som ligger innerst mot min rygg - inbillar mig att den sitter fast lite bättre på min högra axel då.

Det vore kul om någon mer också testade så vi kan utvärdera det.
Användarens profilbild
Av Tabby
Tänkte i dagarna faktiskt testat detta, men det har inte blivit av. Får prova snart.
Av luxia
Bilder! :)
Användarens profilbild
Av April
Håller med... bild, bild, bild :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Har du alltså gjort x-omslut (och inte x-omslut 2)?
Användarens profilbild
Av Anso
Bild kan ordnas till kvällen kan jag trol

Xomslut med smokingbältet innerst-japp.

Nu har jag testat att ha så när jag går på stan och det går jättebra och jag tycker inte alls att det snedbelastar ena axeln värst mycket. Bra mycket stadigare än bara ett höftkryss och inte lika ensidigt utan hela min rygg tar upp tyngden.
Användarens profilbild
Av Helena
Anso skrev:Bild kan ordnas till kvällen kan jag trol

Xomslut med smokingbältet innerst-japp.

Nu har jag testat att ha så när jag går på stan och det går jättebra och jag tycker inte alls att det snedbelastar ena axeln värst mycket. Bra mycket stadigare än bara ett höftkryss och inte lika ensidigt utan hela min rygg tar upp tyngden.
Kan tänka mig att det är bekvämt, fast jag tycker att det verkar svårt att få till, Miles kommer aldrig ha tålamod att sitta där och vänta på att jag ska bli klar med knytningen.

Du får göra en bildserie, Anso!
Användarens profilbild
Av Anso
Helena skrev:
Du får göra en bildserie, Anso!
Ska försöka :) Ska bara invänta käre mannen så får han ta lite kort till kvällen.
Jag kanske får namnge knytningen och uppkalla den efter Hanna?
Te.x Hannas höftknytning :lol:
Användarens profilbild
Av Helena
Bild

Jag såg en knytinstruktion på tyska till knytningen en gång, fast det var en väldigt omständlig serie bilder, så jag blev inte riktigt klok på hur man skulle göra. Men här är en bild iallafall (som jag hittat på nätet). Det är väl något liknande du gör, Anso.
Senast redigerad av Helena den mån jun 20, 2005 17:52, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Anso
Helena:
Japp det är så jag menar!
Hm, har jag missat något sjalinköp nu eller är det inte en Didymos Katja du har på bilden?
Användarens profilbild
Av sus
Helena skrev:Bild

Jag såg en knytinstruktion på tyska till knytningen en gång, fast det var en väldigt omständlig serie bilder, så jag blev inte riktigt klok på hur man skulle göra. Men här är en bild iallafall. Det är väl något liknande du gör, Anso.
Fast den där ser ju bara ut att ligga över ena axeln. Jag tycker inte att din knytning såg ut så Anso. Jag som har haft äran att titta på den ;-)
Användarens profilbild
Av Helena
Hmm, det var ju inte jag, det var bara den där tyska bilden som jag kopierade. Jag har ju tyvärr inte någon Katja ännu :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Här kommer det lite bilder.

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Helena
Aha, du gör vanligt x-omslut med förskjuter knytningen på något vis, verkar det som. Då är det nog lite annorlunda än den där tyska x-omslut varianten.
Tyska krångelvarianten finns här:
http://continuum-concept.net/tragen/anl ... kaeng.html

Men Anso, på en av bilderna ser det ut som om Hanna sitter mer på magen och inte helt på höften liksom.
Senast redigerad av Helena den mån jun 20, 2005 22:22, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Helena
Aha, du gör vanligt x-omslut med förskjuter knytningen på något vis, verkar det som. Då är det nog lite annorlunda än den där tyska x-omslut varianten.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?