Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fyndade av ren nyfikenhet en gammal rutig(!) sele på loppis för några veckor sedan. Den är märkt "Baby Bjorn" (BB-wanna be? :wink: ) och är sydd i Onbuhimo-modell.

Frågan är bara hur de har tänkt det med de där banden som går snett från sittdelen till midjebandet? Ska barnet ha benen ut genom hålen (=en rätt smal sittplatta) eller är det tänkt att de ska stödja upp benen på sidorna? :help:

Visst - tror inte att det kommer bli så mycket buret i den här selen då axelbanden är imponerande 3,5 cm breda - men det vore skoj att veta hur det var tänkt att bära i den iaf! :lol:
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Bra fråga: Lycke har något liknande och la in bilder där hon har benen inne i hålen i den här tråden: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=32076&

När jag testade en gammal babybjörn från källaren tog jag nog för givet att benen skulle vila på banden istället:
Bild Bild

Vet inte hur det är tänkt att det ska vara men utgick lite från att men min sons tjocka lår aldrig hade fått plats inne i hålen :lol:
Användarens profilbild
Av Sami
Den är nog ända sen 80 talet... jag hade en grå med rosa band till min första flicka... 1985 och ja benen ska vara i slingorna... :)

Sittytan är lite snålt tilltagen så det blir att barnet liksom hänger i grenen... Jag brukar säga, ta en blöja och sätt dig på en stång och håll upp benen så förstår du hur det känns för bebisen efter en stund... hihi :wink:

En kul grej... lite kultig...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?