Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker att det är väldigt svårt att få till bra ryggknytningar med trikåsjal eftersom de är så svajiga. jag har provat med sino men tycker inte att det blir så bra. det är bättre att satsa på en vävd sjal när man vill börja knyta på ryggen tycker jag :D
Användarens profilbild
Av miso
tog hjälp av sambon i går men det känns för osäkert, förutom vingligheten är sinon nog för smal. Får nog köpa nån annan sjal... :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
miso skrev:tog hjälp av sambon i går men det känns för osäkert, förutom vingligheten är sinon nog för smal. Får nog köpa nån annan sjal... :lol:
Det tror jag är en bra idé. Vävd gör sig betydligt bättre på ryggen än en trikå!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker att den breda BaBun funkar hyggligt till ryggknyt (omslutet), men en vävd sjal är absolut att föredra. Det är lättare att knyta också tycker jag, trikåsjalen är svår att dra åt då den töjer sig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?