Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mirksu
Jag har en 2½ månad gammal tjej som inte tyckte om att sitta i sjal från början men då mamma är envis har hon nu blivit ganska van och kan sitta en stund i alla fall - och till och med somna i sjalen! :lol: Det som bekymrar mig är att hon sjunker ofta ihop och är lite "krokig". Hur förhindra detta? Jag knyter henne högt upp, men efter ett tag har hela hon sjunkit ner. Gör jag någonting fel? Jag använder Xomslut2 enbart och har en hemmagjord vävd sjal.
Av Petra
Försöka lägga henne i vagga eller lita på sidan. det gjorde jag med min flicka när hon var liten.
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag tror att knytningen blir för lös, det är svårt att få till xomslut2 med vävd sjal, bättre att knyta vanlig omslut.
Av Mirksu
Nu har jag provat knyta vanligt omslut i stället men samma "fel" där - dottern sitter lite snett. Hon är hemskt nyfiken och vill se sig omkring - kan det vara det som gör att hon blir "krokig"? Vagga har hon aldrig gillat.
Usch, jag blir så ledsen när jag inte får det att fungera... :purskis:
Användarens profilbild
Av Kristina
Om hon vrider sig medans du knyter kan det vara det som gör att det blir löst och snett, men sitter hon still medans du knyter och sen sjunker ner efter ett tag beror det antagligen på knytningen, man ska knyta riktigt tajt. öva öva öva och gå på sjalträff för att få mer hjälp!
Användarens profilbild
Av Kristina
Såg att du ju bor i Piteå, ta dig hit till Luleå på någon av våra träffar vetja!
Av Mirksu
Kristina: jag får nog göra det! Ska hålla ögonen öppna för era träffdatum.
Användarens profilbild
Av Kristina
Nästa verkar bli på torsdag. ;)
Av Mirksu
Ska få besök på torsdag så det passar mig inte! Men ni verkar ha träffar ofta så jag får fortsätta hålla ögonen öppna :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?