Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Halloj.. nu är jag i farten med min Ergo i högsta hugg :lol:

Att bära på ryggen är ju supersmidigt, snabbt upp med Leah och sen iväg *nemas problemas* MEN att bära med Ergo fram tycker iallafall inte jag var skönt.

Vad har ni för erfarenheter? Jag kanske gör något fel?
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har faktidkt aldrig provat att bära fram med Ergo, jag ser liksom ingen vits med det :)
Användarens profilbild
Av Tabby
Jag tycker att fram funkar bra när barnet är mindre vid 5-6 mån. Sen funkar rygg bättre.
Användarens profilbild
Av Bina
Alven skrev:Jag har faktidkt aldrig provat att bära fram med Ergo, jag ser liksom ingen vits med det :)
Tabby skrev:Jag tycker att fram funkar bra när barnet är mindre vid 5-6 mån. Sen funkar rygg bättre.
Japp då fick jag det bekräftat :lol: Jag behöver en långsjal iallafall :D
Användarens profilbild
Av miriel
Jag har burit fram ganska mkt med ERGON och tycker det fungerar jättebra (men inte som en vävd sjal såklart :wink: ) Man får sjustera remmarna och "mixtra" så det blir skönt.

Måste tillägga att om man någongång testat att bära i sjal så är det svårt att vara rättvis mot selar.....

/Anna
Användarens profilbild
Av nimbus
men jag tycker det är mest bekvämt på ryggen...

Jag bar Vanna mest på magen i början (typ mars...) innan jag hade fått kläm på ryggswingen...

Nu åker hon bara rygg... även med sjalen...

Kjam
//Linda
Användarens profilbild
Av johanna
Jag har burit fram med Ergon, men jag tycker inte alls det är bekvämt.

Skaffa en långsjal du ;)
Användarens profilbild
Av mojsan
..några gånger burit fram i ergon, typ när bella somnat i bilen o vi ska upp i lägenheten, då har jag offrat mig, men jag får inte till det bekvämt. Rygg funkar hur bra som helst annars... Vuill jag bära fram hemma blir det sjal.,
Användarens profilbild
Av Bina
:D *ASG* :D

Jag är så glad att jag hittade hit! Tack för alla era svar! Nu skall jag bara övertyga mannen :wink:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag gillar inte att bära fram med ERGO, men sambon gillar det.
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag går mot strömmen, jag tycker det är skönare att bära på magen än ryggen med ergon, fast nu är Alma på gränsen till för lång.. På magen avlastar den superbra, när jag bär på ryggen får jag ont mellan skulderbladen efter en stund. :(
Användarens profilbild
Av Anna
Håller med Kristina, är något skönare på magen. Hugo kommer som närmare. Men han är lite stor nu- fast det blir fortfarande på magen ibland.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?