Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Seren
Hur lång tid är det OK att bära barnet i dubbel X jämfört med omslutet x? Brukar göra omslutet, men det är för hemskt varmt just nu... Handlar det om minuter? Kvartar? Timmar?
Användarens profilbild
Av mojsan
..flera kvartar kan man ju bära i dubbel-x iaf, men liiite sämre avlastning än omslutna är det ju. Men tror inte den är lämplig med mobyn, men det går ju att prova!
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag provade det när jag hade min baby bundler och hade redigt ont när vi hade promenerat in till stan (tog väl kanske 30 minuter). Så enligt min erfarenhet är det inget vidare att bära så med trikåsjal. Med inkan (och andra vävda) kan jag utan större problem bära rätt länge i dubbelX.
Användarens profilbild
Av Seren
Det är alltså med omtanke om min rygg? Inte bebisens sittställning eller så? (fast den liknar väl omslutet, men saknar ju det extra stödet som smokingbältet ger??)
Användarens profilbild
Av Kristina
Japp, med omtanke om ryggen. Bebisar sitter bra i den också, fast är dom inte så starka i ryggen än tenderar dom att sjunka ihop efter ett tag och då får man ta en paus.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag använde dubbelt -X tills Axel o Tor var rätt tunga mycket för att när Dom var små skulle dom upp o äta eller bytas rätt ofta så det var ok att bara köra med den knytningen .... http://www.kantoliinakanava.fi/sidontao ... r=./tuplax

Sen började jag använda dubbel-X med gördel utanpå den var bra för det är en stadig knytning o man kan köra korset åt sidorna o ha gördeln som stöd ... http://www.kantoliinakanava.fi/sidontao ... kietaisux2

Bild

Det går att köra med båda knytningarna med gördel ....

Hoppas det hjälper nått ....

Lycka till i värmen ....
När det är väldigt varmt o man måste bära är känguru fram/bak svalast Bild
Användarens profilbild
Av VenusLi
För mig funkar dubbel X bra. Jag trivs med den knytningen men om jag ska gå på längre promenader får det bli omslutet.
Det är perfekt med dubbel X när man ska i och ur sjalen mycket.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?