Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alina75
Jag är nybörjare på det här med vävd sjal. Tycker jag får till dubbelt omslut hyggligt, men jag funderar på det här med sjaländarna... Knyter jag bak funkar det bra, men det är ju inte så bekvämt att sitta då. Om jag ska knyta fram måste jag knyta med de avsmalnande ändarna (har en Didymos). Det blir bara en knapp decimeter kvar som hänger. Kan man göra det? Jag har liksom känslan av att knuten kan gå upp...
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Den håller nog, knuten alltså. Eftersom du dessutom har sjalen ett var extra kring midjan, så sticker ju inte X-et iväg direkt OM nu knuten mot förmodan iallafall skulle gå upp :wink:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Om man börjar lite vid sidan om mitten på sjalen när man knyter, så kan man sätta knuten i sidan istället för mitt bak. Så slipper man få den i ryggen när man sitter ned.
Av Alina75
EmilsMamma skrev:Om man börjar lite vid sidan om mitten på sjalen när man knyter, så kan man sätta knuten i sidan istället för mitt bak. Så slipper man få den i ryggen när man sitter ned.
Ah, smart! Ska testa det också. :D
Av Alina75
Förresten, undrar om inte du ägt min sjal tidigare? :)
En Didy Nino jeans...
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Har den hamnat hos dig nu? Har för mig att jag sålde den till loluna? Själv hade jag köpt den av Sannasmamma och hon hade också köpt den begagnad :wink:
Av Alina75
Japp, då är det den. :D Då har jag nog nästan hela stamtavlan...

Ingen som tyckt om den stackaren?? Jag ska iaf ge den en chans hos mig! Gillar den än så länge.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?