Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Meja har äntligen blivit ett riktigt praktsjalbarn och kommer med sjalen hela tiden och vill bli buren.. och eftersom jag är gravid så bär jag helst på ryggen så att knuten och hennes tyngd inte är mot min mage direkt..

Har testat att göra den vanligaste ryggknyten tror jag (den där det blir en knut fram på bröstet på den som bär...)
Men jag är missnöjd med resultatet för att:
1) Mejas ben hamnar inte tillräckligt mycket groposition eller alltså framåt utan hänger lätt nästan rakt ner... :roll:

2) Knuten är ju så obekväm att ha mitt på bröstet.. :x Dumma knut!

3) Jag fattar inte hur alla lyckas knyyta upp sina små själva på ryggen.. som tur är är min man hemma och hjälper till att bära och knyta, men om jag själv ska få till det är det svårt att veta om tyget ligger rätt runt henne där bak tycker jag...

Är det någon som har ett annat förslag på knytning kanske? :notes:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag håller med bissa om omslutet utan knut! det är absolut bekvämast tycker jag, och i min mening lättare än med knut. stå på ena änden medan du knyter med den andra. man får vara noga med att dra ner så det mesta av tyget är under brösten bara, och dra ut ordentligt från halsen, annars är det lite strypvarning.

så här ser det ut fram:
Bild
Användarens profilbild
Av ClaraochMeja
Diddeli: ja det där såg bekvämt ut!
Ska testa idag! :!: :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?