Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Hihi, kan inte låta bli...men det låter inte så bra när ryggknytet "lossnar" ;-)

Skämt å sido så ser det ju jättebra ut! Härligt med sjal när man kan luffsa i skogen istället för att följa barnvagnsvänliga vägar! :vågen:
Användarens profilbild
Av printzezzan
:rofl: Tänkte inte på det!! Inget vidare kanske, men visst är det härligt att vara ute! känner mig som en ny fri människa och lillan älskar det! Enda bekymret är att jag inte kommer åt att ta på henne mössan när den ramlar av (knytband hjälper inte) och att jag är bekymrad över hennes huvud när hon somnar. Har följt rådet jag fick att använda en scarf att staga upp huvudet med, men jag är rädd att hon hamnar så hon inte får luft eller blir strypt eller så. Det är lite svårt att se, men jag blir ju vigare allteftersom.
Det är starkt beroendeframkallande att bära på det här viset!
Senast redigerad av printzezzan den sön jul 09, 2006 21:57, redigerad totalt 1 gånger.
Av Jenny
Titta så fint! Försökte mig på omslutet på ryggen ikväll, men det blev lite för löst, Miran var inte så sugen heller så vi gör ett nytt försök imorgon och då förhoppningsvis med makens händer som hjälp! :app:
Användarens profilbild
Av boosten
Enormt fin sjal! :D
Användarens profilbild
Av printzezzan
Enormt fin sjal!
Tackar och bockar allra ödmjukast, den är alldelens hemsydd! Oj oj vad glad jag blev! :D :D :D :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
printzezzan skrev:
Enormt fin sjal!
Tackar och bockar allra ödmjukast, den är alldelens hemsydd! Oj oj vad glad jag blev! :D :D :D :D
Hade precis samma undran och skulle precis till att fråga vad det är för skönhet. Men här fick jag ju svaret. Den är jättefin :heart:

Visst är det en obeskrivlig känsla när ryggknytet bara fungerar. Man växer flera centimeter av stolthet :peace:
Användarens profilbild
Av printzezzan
oj oj , vad roligt! I rena glädjeivern lägger jag in en till bild där flickan syns också! (jag blir alldeles till mig)
Bild

Ja, visst är det kul när man får till det! Fantastiskt!
Av kurren
Tjusigt! Mössproblem har vi här också, Alexander får av sig ALLT. Och som sagt, man är ju inte hur vig som helst.
Användarens profilbild
Av ZaZi
Kurren skrev:
Tjusigt! Mössproblem har vi här också, Alexander får av sig ALLT. Och som sagt, man är ju inte hur vig som helst.
Instämmer!

kanske en ny tråd, men: hur ska man göra med mössan? Tips ngn? Just nu har jag retirerat och kryssar mig fram för att söka skugga...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?