Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Tänkte bara se om jag lyckades få till nåt ryggknyt innan idag, har ju bara en Moby förutom MT:n så jag testade med den.
Blev helt genomsvettig av att försöka! :hellu:
Efter en 4 gånger så lyckades jag få upp Amy i ryggsäck, men så vidare bra blev det inte. Bild
Ignorera den konstiga knytningen fram (lååång sjal) och min jättesnygga uppsyn! :oops:
Men att svinga upp henne på ryggen fixar jag lätt nu :app:
Men hur lyckas man tex knyta omslutet X bak, hon vajade bara fram o tillbaka när jag försökte få till krysset, beror det på trikåsjalen?
:urule: och ber om en liten förklaring
Provade att sätta henne i MT:n bak och det gick ju superlätt i jämförelse:
Bild
Men hon borde sitta lite högre upp va?
Användarens profilbild
Av jag71
Annika80 skrev:Men hur lyckas man tex knyta omslutet X bak, hon vajade bara fram o tillbaka när jag försökte få till krysset, beror det på trikåsjalen?
Tror helt klart det beror på sjalen. Prova med en vävd så ska du se att du bara måste ha en... :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av mica
jag71 skrev:
Annika80 skrev:Men hur lyckas man tex knyta omslutet X bak, hon vajade bara fram o tillbaka när jag försökte få till krysset, beror det på trikåsjalen?
Tror helt klart det beror på sjalen. Prova med en vävd så ska du se att du bara måste ha en... :lol: :lol:
hahahaha! Du är rolig du '71.

Men en vävd blir stadigare. Jag tycker det är lättare nu med ryggknut när D hjälper till och lägger sig medan jag knölar. Men så är han ju "gammal! nu.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?