Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Finlands Lotta
Hej på er alla!

Är ny här, detta verkar vara en kul plats! :D Har en dottern född i augusti -03 och en ny bebis på kommande i augusti -05. Bor med barn och man i Finland. Har burit dottern endast i Pouch och ERGO, men har nu införskaffat en Babu till kommande bebisen. Och nu till min fråga: Hur skall man göra? :roll:

Skulle vilja kunna X-omslut som vagga (eller vad det nu heter... :oops: ), men förstår mig inte på instruktionerna varken till pappers eller på nätet. :roll: Alltså, jag sätter sjalen över magen, drar upp bägge ändar över axlarna, och sen? Sätts ändarna UNDER smokingbältet (heter det så?) eller längs med sidan för att sen gå ännu ett varv runt magen, eller???? :roll: Antagligen väldigt enkelt, men jag förstår mig bara inte på detta... Har provat med dotterns docka, dock är ju magen lite i vägen, men skulle gärna vilja kunna detta, för att så snabbt om möjligt börja använda sjalen sen då bebisen är född.

Tacksam för hjälp!
Användarens profilbild
Av Ester
var bor du? Du kankse har nån nära som kan visa, det är det bästa och mest konketa sättet att lära sig knyta.
Användarens profilbild
Av HelenaW
Det är ju svårt att förklara i ord, men ja, ändarna korsas och läggs under bältet, sen för du dem bak och knyter på ryggen eller om tyget räcker så för du dem fram igen och knyter på magen. Bebisen ska sen ligga i den ena "fickan" som blir av tyget som korsas framtill och bältet dras upp över hela "paketet". Min dotter gillade dock aldrig vagga utan satt direkt i grodposition (samma knytning).

Lycka till, hoppas du förstod nåt av min förklaring... kolla annars knytinstruktioner på nån hemsida.
Av Finlands Lotta
Tackelitack! :D Det klarnade! Det var det jag lite gissade, att ändarna läggs under bältet, det var lite oklart i mina beskrivningar! Tack, Kristina för instruktionerna, precis vad jag behövde! :D Elin, jag bor i Finland, ca 80 km från Helsingfors, i en liten by, där jag sett en bärsjal EN gång! I stället har alla glott på min Pouch, och skakat på huvudet! Vad månne de ska säga i höst? :roll: Tack igen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?