Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Teusa
#9479819
Jag är ganska säker på att jag såg en film om att knyta en trikåsjal (eller möjligtvis om det var nån slags hybrid) lixom tvärtom än det vanliga sättet. Att hon höll bebisen mot bröstkorgen, la runt smokingbältet, ändarna bak och upp över axlarna, ner under barnets rumpa och knöt på ryggen.

Men jag hittar inte tillbaka till filmen! :hellu: Så just nu tror jag att jag har drömt... Är det nån som fattar vad jag menar och kan hitta en fil eller bildserie som visar knytningen jag är ute efter?
Användarens profilbild
Av marmite
#9479849
men det låter ju precis som man knyter vävd sjal? I alla fall gjorde jag det tvärtom från trikåsjalsknytningen :) Undrar vad den knytningen heter...?
Användarens profilbild
Av Bebile74
#9479855
FWCC är det.
Men det är viktigt att man har tre lager tygg över barnens rygg i en trikå sjal. Annars trikån ger inte det optimala stödet som en bebis behöver
Användarens profilbild
Av Teusa
#9479884
Bebile74 skrev:FWCC är det.
Men det är viktigt att man har tre lager tygg över barnens rygg i en trikå sjal. Annars trikån ger inte det optimala stödet som en bebis behöver
Tack! :tumup: Nu hittade jag filmen igen!

https://www.youtube.com/watch?v=-iD_IRTY75U
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?