Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dallan
#9235483
SCSI skrev:Väldigt poppis just nu om man kan tro på instagram... =)
Det var där jag sprang på den :D
Användarens profilbild
Av Eyia
#9235649
Jag knyter alltid min DH nästan så, bara utan att stoppa in ena änden under bröstbandet. Tycker det är mycket bekvämare, för då drar det inte på axlarna så mycket. Fast å andra sidan använder jag inte DH längre, min nya favorit är Christinas ruckless. Tycker den är bekvämare.
Användarens profilbild
Av Asia
#9235721
Eyia skrev:Jag knyter alltid min DH nästan så, bara utan att stoppa in ena änden under bröstbandet. Tycker det är mycket bekvämare, för då drar det inte på axlarna så mycket. Fast å andra sidan använder jag inte DH längre, min nya favorit är Christinas ruckless. Tycker den är bekvämare.
Vad är det för nån då?
Användarens profilbild
Av Eyia
#9235734
Asia skrev:
Eyia skrev:Jag knyter alltid min DH nästan så, bara utan att stoppa in ena änden under bröstbandet. Tycker det är mycket bekvämare, för då drar det inte på axlarna så mycket. Fast å andra sidan använder jag inte DH längre, min nya favorit är Christinas ruckless. Tycker den är bekvämare.
Vad är det för nån då?
Den här:
https://www.youtube.com/watch?v=68sve1KdYyg Fast jag breder ut bröstpasset som med en DH, så att det blir över brösten som hon visar att man kan göra i slutet. Bekvämare än en DH eftersom den inte drar på axlarna så. Tycker jag iaf, jag kanske knyter DH fel. Fast å andra sidan gillar jag inte rucksack heller, så jag tror det är vad jag föredrar helt enkelt.
Användarens profilbild
Av maltemalte
#9260206
Eyia skrev:Jag knyter alltid min DH nästan så, bara utan att stoppa in ena änden under bröstbandet. Tycker det är mycket bekvämare, för då drar det inte på axlarna så mycket. Fast å andra sidan använder jag inte DH längre, min nya favorit är Christinas ruckless. Tycker den är bekvämare.
Har just testknutit! Den är JÄTTEBRA! Alltså Christinas ruckless, bra med mycket tyg på sidorna när man bär en 5 månaders som vill somna. Och den blev helt ok fast jag inte var så noggrann.

Tack! :D
Användarens profilbild
Av Humle
#9260284
Oj jag hänger inte med alls. Dh? Jag bär mer än jag läser och skriver om sjalar. Nu ska jag kolla klippet och se om det är något jag känner igen.
Av nano
#9260343
tassar
Användarens profilbild
Av keah
#9260423
Tassar och längtar till när mina fina vävda sjalar ska få användas igen. Just nu bärs treåringen bara i Kleinsmekker och det är långt ifrån dagligen som det bärs alls.
Användarens profilbild
Av dallan
#9260637
Humle skrev:Oj jag hänger inte med alls. Dh? Jag bär mer än jag läser och skriver om sjalar. Nu ska jag kolla klippet och se om det är något jag känner igen.
Double hammock :)
Användarens profilbild
Av Eyia
#9269263
maltemalte skrev:
Eyia skrev:Jag knyter alltid min DH nästan så, bara utan att stoppa in ena änden under bröstbandet. Tycker det är mycket bekvämare, för då drar det inte på axlarna så mycket. Fast å andra sidan använder jag inte DH längre, min nya favorit är Christinas ruckless. Tycker den är bekvämare.
Har just testknutit! Den är JÄTTEBRA! Alltså Christinas ruckless, bra med mycket tyg på sidorna när man bär en 5 månaders som vill somna. Och den blev helt ok fast jag inte var så noggrann.

Tack! :D
Har missat det här. Vad roligt att du tyckte om den =) Det är min favorit, använder bara den nu för tiden. Varsågod =D
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?