Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FrokenG
#9208921
Ok, jag kanske inte har varit den mest rutinerade sjalbäraren men knyta på magen (både trikå och vävd) gjorde jag dagligen i ca 1 års tid. Lyckades även få in det på ryggen "på rutin". Nu, ca ett år utan sjal kan jag inte ens få till ett dubbelt kryss :whut:

Så ja, då får man börja om från början....
Av FrokenG
#9208934
Andelle skrev:Är det här ditt sätt att outa en trea? :lol: :bryn:
Ha ha ha ha! Nej, absolut inte :lol: Samma barn, inga fler. Mer outa hur extremt mycket man glömmer. Det va ju inte alls som att lära sig cykla!!!
Användarens profilbild
Av Andelle
#9208936
FrokenG skrev:
Andelle skrev:Är det här ditt sätt att outa en trea? :lol: :bryn:
Ha ha ha ha! Nej, absolut inte :lol: Samma barn, inga fler. Mer outa hur extremt mycket man glömmer. Det va ju inte alls som att lära sig cykla!!!
Glömmer, jo tack :roll:

Jag övningsknöt en trikå häromdagen och det var inte direkt som att cykla nej, kändes väldigt avigt men när jag kollade upp instruktioner hade jag ändå gjort rätt. Snyggt var det dock inte :oops:
Av FrokenG
#9208949
Andelle skrev:
FrokenG skrev:
Andelle skrev:Är det här ditt sätt att outa en trea? :lol: :bryn:
Ha ha ha ha! Nej, absolut inte :lol: Samma barn, inga fler. Mer outa hur extremt mycket man glömmer. Det va ju inte alls som att lära sig cykla!!!
Glömmer, jo tack :roll:

Jag övningsknöt en trikå häromdagen och det var inte direkt som att cykla nej, kändes väldigt avigt men när jag kollade upp instruktioner hade jag ändå gjort rätt. Snyggt var det dock inte :oops:
Ha ha! Gjorde den fulaste vrikkesikker genom tiderna nyss. Vågade inte ens släppa händerna från barnet när jag va klar. Jag kunde en knytning där man börjar med liten längd sjal på ena sidan och mer på andra, vad heter den? :hmm:
Användarens profilbild
Av Andelle
#9208954
FrokenG skrev:
Andelle skrev:
FrokenG skrev:
Andelle skrev:Är det här ditt sätt att outa en trea? :lol: :bryn:
Ha ha ha ha! Nej, absolut inte :lol: Samma barn, inga fler. Mer outa hur extremt mycket man glömmer. Det va ju inte alls som att lära sig cykla!!!
Glömmer, jo tack :roll:

Jag övningsknöt en trikå häromdagen och det var inte direkt som att cykla nej, kändes väldigt avigt men när jag kollade upp instruktioner hade jag ändå gjort rätt. Snyggt var det dock inte :oops:
Ha ha! Gjorde den fulaste vrikkesikker genom tiderna nyss. Vågade inte ens släppa händerna från barnet när jag va klar. Jag kunde en knytning där man börjar med liten längd sjal på ena sidan och mer på andra, vad heter den? :hmm:
Double hammock?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?