Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Soffi
:tumsup: finfint!
Användarens profilbild
Av April
Jättefint! :-)

Kram
Användarens profilbild
Av kogkarin
Tack! Bilderna kändes lätta att förstå. Jag ska genast testa X-omslut i vagga när min 4 månaders är trött. (hoppas bara att han inte är för stor för den knytningen?)
Användarens profilbild
Av Anso
Kanonbra. Får man önska sig en lite textsnutt där det såtr vilken sjal du har och vilken längd? Det ger en bra uppfattning om hur lång sjal man kan tänkas behöva köpa. Gärna din egen längd och storlek också så är det ju riktigt lysande! :D I sjalvärlden har vi inga hemligheter...... :lol:
Användarens profilbild
Av Miamamman
kogkarin skrev:Tack! Bilderna kändes lätta att förstå. Jag ska genast testa X-omslut i vagga när min 4 månaders är trött. (hoppas bara att han inte är för stor för den knytningen?)
Han är knappast för stor. Sonja på bilden är ju 6 mån och rätt storväxt. Jag har burit en ettåring så också, i BabyBundler.
Användarens profilbild
Av Miamamman
Anso skrev:Kanonbra. Får man önska sig en lite textsnutt där det såtr vilken sjal du har och vilken längd? Det ger en bra uppfattning om hur lång sjal man kan tänkas behöva köpa. Gärna din egen längd och storlek också så är det ju riktigt lysande! :D I sjalvärlden har vi inga hemligheter...... :lol:
Nu ska det vara fixat.
Användarens profilbild
Av Linda
Va bra!
Nu ska jag ta och pröva på att amma i sjalen också!
Användarens profilbild
Av naggie
Fantastiskt :tumsup: Tack så mycket för superbra bilder :D

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?