Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Hur sjutton får ni till sjalen fram, när ni bär på ryggen? Jag menar alltså vid brösten?
Jag har en på varje bröst :lol: , i kors... men det blir verkligen push-up. Inte så illa men samtidigt inte så snyggt... Ska lägga in bilder senare...

HUr gör ni??
Användarens profilbild
Av Panakeia
I början hade jag väldigt svårt för att ha sjalen som en vanlig ryggsäck, utan ville knyta den i kors över brösten, jag spridde ut dem...visst, det serut som en extra BH och lite lustigt ser det ju ut allt, men det ser ju värre ut om man itn gör det, och har två strutar som står rakt ut på vardera sidan, eller hur! :wink:
Menm iaf, ju mer ryggsäckar jag knytit ju mer har jag konstaterat att det ÄR inte så obekvämt att ha sjelen bar arakt bak, utan kors överbröstet....då slipper man hela problemet, och därför blir det numer oftast så jag knyter.....men knyter jag i kors så sprider jag ut tiget så mucket jag kan över bröstet....vill man inte tvinna eller knyta tebetan så e det nog det enda tyvärr.....
Användarens profilbild
Av Malla
Hur stort är "lite större"?

I alla fall, jag skulle ALDRIG korsa på framsidan, provade en gång-det såg HELT sjukt ut! 8)

Så tibetanskt är det som gäller, eller omslutet med korset lite högre upp.
Av Tyche
Malla skrev:Hur stort är "lite större"?

I alla fall, jag skulle ALDRIG korsa på framsidan, provade en gång-det såg HELT sjukt ut! 8)

Lite större tänkte jag mig runt D-kupa
Av Petra
Tibetan eller ryggsäck tar jag med min byst. :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag korsar över brösten, tycker det är bekvämast. jag knyter ryggomslut. kan nog fixa en bild senare idag, tycker inte det ser så fånigt ut :wink: (har d-kupa)
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag knyter antingen omslutet med knut före jag för tillbaka tyget över barnet eller så kör jag med tibetan. (både på ryggsäck och omslutet) Tibetanen är den skönaste varianten hur som helst tycker jag... :)
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Ja snyggt är det inte när man korsar... Några goda vänner höll på att garva ihjäl sig, men lite får man bjuda på! ;)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Frida med Mea skrev:Hade E förut men nu har de nog krymt till minst A :roll:
Lite OT: Jag tyckte "Jädrans vad mina tuttar har krympt nu när Karin inte längre helammar. Mina gamla pre-graviditet-behåar måste ju vara alldeles för stora nu" och så gick jag och provade. De satt som en smäck! Jag som tyckte jag fått små nätta tuttar, och så fyller de fortfarande ut en E-kupa :oops:
Användarens profilbild
Av diddeldi
här är en bild från idag när jag bär atlas på ryggen :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av Puma
Det där var ju riktigt snyggt, diddeldi. Det ska jag testa!

(Då behöver man inte äns ha någonting under sjalen... :lol: ) :oops:
Användarens profilbild
Av zmurfan
diddeldi skrev:här är en bild från idag när jag bär atlas på ryggen :wink:

Bild
Korsar jag sjalen så där så stryps jag.
Jag kör mest med ryggsäck och tibetan nu för tiden.
När Oscar var mindre så gjorde jag omslutet och då blev det med en knut ovanför brösten och sen dra bak sjalen över axlarna och korsa över barnet och knyta fram i midjan.
Det blev inget korsa över bröstet för då hade jag gått åt. Avskyr att ha nåt tätt om halsen.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Panakeia skrev:såhär kan vi seut utan att skämmas....
Bild
tjusigt! Men vad är det för knytning? Är det månne wriggleproof?
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Malla skrev:Hur stort är "lite större"?

:iagree:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?