[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 212643
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Är du en göteborgare? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är du en Göteborgare?

Av belinda
är ju inte göteborgare, men knyter korvar först och brer ut sedan!
Användarens profilbild
Av Mia
Jag är Göteborgare men inte enligt detta!
Jag är petig och sprider ut det mesta av tyget.
Av belinda
Frida med Mea skrev:
belinda skrev:är ju inte göteborgare, men knyter korvar först och brer ut sedan!
Du är helt klart Göteborgare :wink:
jaså jaha då är jag det då :lol: tolkade det för ordagrant... :wink:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag är Göteborgare enligt det här men annars... nej det kommer jag aldrig bli.
Av Petra
Jag sprider. Får inte korvarna rätt och blir tokig då.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Sprider ut, och drar ibland ihop efteråt.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag sprider ut tyget, så jag svarade nej trots att jag är Göteborgare "på riktigt". Fast nu bor jag ju inte inne i stan längre så det kanske beror på det :wink: :D
Användarens profilbild
Av annalys
I början knöt jag korvar, men numera sprider jag oftast ut det. Om vi pratar magbärning alltså?

För på ryggen blir det alltid något åt korvhållet, jag når inte så bra att sprida ut det, och så är jag alltid så rädd att David ska tappa tålamodet, så jag försöker knyta snabbt.
Av sjaltokan
:hmm: tror nog jag gör korvar, för jag får alltid rätta till efter jag knytit i allafall..
Användarens profilbild
Av Summer
Och jag som trodde det handlade om svarta ergos... :D
Eftersom Sannasmamma visade så har jag knutit som hon gjort, dvs rätt så korvigt... (jag övar fortfarande... och jag tror inte att dom korvarna räknas som att sprida ut...)
Användarens profilbild
Av karinmaria
Att man kan bli avslöjad på sådana detaljer.

/Utflyttad göteborgare.
Användarens profilbild
Av Kotten
Kan inte någon lägga in en bild på korvarna? Man blir ju suuupernyfiken!
Användarens profilbild
Av Kotten
Fast på bilden är det väl utbrett va? Annars fattar inte jag vad som menas med "korvar". :hmm:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?