Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Jag får så jädra ont i ryggen av att knyta ryggknyt, iaf omslut och wpf. Är jag den enda???
Hur gör ni som inte får ont, antar att jag får ont eftersom man står framåtlutad med en 10 kgs klump som inte vill ligga still.
Tibetan och ryggsäck funkar men blir inte speciellt sköna. Hur ska jag sköna till dem? Eller kan man göra på nått annat sätt när man gör omsl?t.
Användarens profilbild
Av Panakeia
ja frågan är om du får ont i ryggen av knytandet eller av bärandet? barnet sitter ju väligt anorlunda i omslutet/WP mot ryggsäck å såntt, så det kan ju vara säjälva bärandet?
annars så....nje. jag vet inte egetntligen, det bästa är nog att du exprimeterar dig fram å hittar en knytning som passar dig!
Jag tycker det är mkt lättare när man kommer underifrån med ändarna än när man kommer ovanifrån, förstår du hur jag menar?
Om du vill kan vi ju ses en svän imorron så kan vi kika på det?
har du testat lars nåtting förresten?
Användarens profilbild
Av Eld77
Lustigt, för jag få inte ont av omslut men av ryggsäck... Jag har ingen aning om vad som kan vara fel för dig. Hoppas ni kan lösa problemet!
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Som sagt beror ju om det är knytandet eller bärandet som gör ont. Ryggsäck går ju snabbare, man få resa sig snabbare.

Jag har märkt att det blir skönare om jag får Gabriel på rätt ställe på min rygg, nu när han är så stor. Kommer han för högt så känns det som han "skaver", knäna är ivägen för min rygg på något sätt :hmm: Kommer han för lågt så blir det tungt för axlarna och gärna svajigt.

Så numera svingar honom så att han ligger rätt högt upp. Ansiktet i mitt hår (bakhuvud) ungefär. Sen reser jag mig och låter honom glida ner i rätt läge. Då sitter han som en smäck :wink:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Ja, det är alltså själva knytandet som gör det, inte bärandet.
Så om jag hade en personlig assistent som var med mig hela tiden eftersom jag är ryggknytshandikappad så skulle det ju vara super! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?