Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hedwig
#8867207
Nu ska ju det snart bli svalare igen. Men tänkte bara höra hur ni gör med sjal-bäranadet när det är varmt? Finns det några knytningar som svalare än andra?
Av Skogstokig
#8867486
Hedwig skrev:Nu ska ju det snart bli svalare igen. Men tänkte bara höra hur ni gör med sjal-bäranadet när det är varmt? Finns det några knytningar som svalare än andra?
jag har en tunn sjal, en gauze som jag tycker funderar hyffsat i värmen. jag tycker det är svalare att bära på ryggen och så försöker jag att inte breda ut tyget så mycket över axlarna. samt har tunna och heltäckande kläder på både mig och barnet för det blir så klibbigt med hud mot hud.

på mage knyter jag lite lösare än vanligt så att det blir lite luft och breder inte ut fullt så noga som vanligt så blir det lite svalare. om barnet blir varmt kan man dela på krysset så att det bara sitter i "maggördeln" och får det lite svalare.

jag tycker det fungerar helt ok, bar rätt många timmar idag och det kändes fint. några extra pauser känns skönt i värmen och att söka sig till skugga.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?