Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi övar och övar med nya sjalen, första gången för mig med vävd sjal. De flesta knytningarna blev så dåliga så dom får ni inte se 8) . Här kommer den mest lyckade för dagen, är den godkänd? Några fel eller har ni andra tips?

Bild
Senast redigerad av guldmane den ons apr 26, 2006 09:40, redigerad totalt 1 gånger.
Av belinda
Det ser ju jättebra ut ju! :D
men jag hade nog dragit åt sjalens utsidekanter något, alltså kanterna som inte vilar mot halsen, förstår du? jag tycker det är skönare.
Användarens profilbild
Av Nova
Ser fint ut det där! :D
Av FiaLisa
Jag tycker att sjalen är snygg. Är den bra?
Användarens profilbild
Av Tiz
Kanonknytning!!
Användarens profilbild
Av Panakeia
Helt perfekt!!!!!!
jättefin sjal också!
enda som jag kan tänka på är om barnet klagar, fösöka få upp denne lite högre upp!
Av sjaltokan
:tumup:
Användarens profilbild
Av guldmane
Det är en Medley Portorico. Jag tycker själv den är supersnygg :loving: passar bra ihop med mina övriga kläder som i stort sett alltid är svarta.

Det här är ett dubbelt kryss, försökte även med omslutet kryss och baskryss. Omslutet blev jätteknasigt, tyg överallt och hur som helst och bebisen syntes knappt. Baskrysset blev slappt och vingligt. Men övning ger färdighet... roligt är det iallafall! :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag tycker knytningen ser kanonbra ut!!! :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
Ser helt perfekt ut, så bra brukar inte jag få till mina dubbelkryss eftersom man knyter innan man sätter i bebis och inte kan justera efterhand... :oops:
Av belinda
jaså det var ett dubbelkryss, trodde det var omslutet, då kanske det är svårt att "efterdraåt" kanterna som jag beskrev... :oops:
Användarens profilbild
Av Pyron
Åhhh vilken fin sjal
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?